Alla inlägg under november 2009

Av Suzana - 2 november 2009 09:01

Har inte hunnit blogga något igår men..om någon nu saknat mig..nu är jag tillbaka! =)

Vad jag ägnat större delen utav helgen åt ser ni här nedanför..jag har gjort en djupdykning i min blivande ateelje.. Påbörjade projektet redan på fredagskvällen, det var då efter en hel del röjning (2 sopsäckar och en säck till erikshjälpen..) och en bandymatch min "nya" billy hylla fick flytta ner i källaren med hjälp utav min älskling och mitt ex och jag hann påbörjade att lägga in tyger..

Lördagen blev det inte så mycket plock där nere..men så igår fick jag för mig att nu jäklar skall jag röja..så det gjorde jag.. =)

Här följer bilder på hur det såg ut när jag började igår..

(känsliga pedanter varnas..hehe..)

 

            

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards