Alla inlägg den 5 november 2009

Av Suzana - 5 november 2009 21:32

Denna dagen började inte på bästa vis.. Var till läkaren och fick ett besked som är allt annat än positivt om det stämmer..men nu skall vi inte ta ut sorg i förtid utan hålla tummarna för att det skall vara något annat och att jag skall få bli frisk igen..

Har redan ägnat halva dagen åt att gråta och vara nere men nu vill jag ta nya tag och se framåt.. =)

 

Sen "tvingade" min älskade syster yster mig att följa med till djurskyddet och jobba ikväll och det var precis vad jag behövde..blir alltid på gott humör när jag och syster umgås..och sen är det skönt att få prata av sig när man mår skit.. =)

 

Fotade några utav våra goa kattungar, så håll till godo och njut utav dessa små gobitar..

 

Nu skall jag äta en sen middag, mysa med älsklingen en stund och sen natta kudden.. =)

 

      

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards