Alla inlägg den 16 november 2009

Av Suzana - 16 november 2009 21:27

När jag och syster var på djurskyddet ikväll så fick vi besök utav vår moster H, kusin J, mamma och Roger (min plastpappa och systers far..)..moster funderar på att skaffa en katt och ville därför titta på de katter vi hade "hemma" nu..hon och J blev kär i några kissar men nu får vi se hur det går..vår lilla goa kusin visade tecken på att hon kanske är allergisk mot katter (håller tummarna att det beror på annat, hon kom från badhallen och har även fått vaccinet idag..men det tårades i ögonen på henne..)..

Men som sagt så håller vi tummarna för att hon skall slippa vara allergisk i alla fall..

 

 

Kusin J och lille Rudolf

  

Moster H och någon utav syskonen P

Av Suzana - 16 november 2009 13:50

Ja då har man gett upp för grupptrycket då och startat en sida på facebook..nu skall man bara förstå sig på allt där också..hihi..allt är ju lite ovant i början.. =)

Hoppas nu få kontakt med fler utav alla gamla vänner man tappat kontakten med.. =)

 

  

Ikväll blir det djurskyddet med syster, skall bli mysigt att få gosa med alla kissekatter igen! =)

 


Av Suzana - 16 november 2009 09:35

Igår var det fullt upp hela dagen.. Började med att vi fick fikafrämmande redan kl.10 då mina älskade systrar med familjer (ja alla utom ena systerns gubbe då..) kom för att gratta vår nyblivna 10-åring..han fick ännu ett presentkort på leksaksaffären här i byn så nu har han fått ihop en hel del där (han är förkyld som bara den idag så nu är han lite pirrig och bara lääängtar tills han är frisk nog att bege sig till affären och handla..hihi..).. =)

Sen när dom åkte hem så gick jag ner i blivande ateeljen och fortsatte plocka och dona i några timmar..ser bättre och bättre ut där igen (blev ju lite stökigt nu när vi tog ner det sista ifrån köket innan kalaset..) och jag har fått skaparlusten tillbaka.. =)

Påbörjade en tegelpanneskylt jag fått beställning på, skall försöka få klart den innan onsdagen..lättförtjänta 150kr.. =)

Sen blev det en bunt julklappar inslagen och klar för vidare förvaring i förrådet..åhh längtar tills jag kan bege mig ut och julklappshandla på riktigt! Har sååå många klappar kvar att fixa, speciellt till barnen.. Önskar att jag började lite tidigare med inköpen i år..blir så stressigt annars ju.. Har ju en del att "tillverka" också innan jul, en del hemmagjorda julklappar brukar ju gå hem i alla fall.. =)

 

I övrigt blev det gamla vanliga med matlagning, plock, tvätt, tv-mys, mm..

 

Önskar er alla en trevlig ny vecka!

 

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards