Alla inlägg under januari 2015

Av Suzana - 13 januari 2015 21:37

Måste bara få visa ett så mysigt foto...


 


..på min älskade goa fina make och vackra Mira <3 <3

Av Suzana - 3 januari 2015 22:03

Har börjat bläddra i impectas nya katalog, behöver inte beställa så mycket nya frön då jag redan har en hel del.

Men det är skoj att sitta, bläddra och drömma sig bort till odlingssäsongen...


 


En del drömmer redan, inte om odling dock tror jag... ;)


Sydde ihop dockklänningen till min söta systerdotter igår...



 


...och idag pysslade jag ihop en kudde som skall bli födelsedagspresent till min KIZZ tokiga kusin imorgon.


Hoppas och tror att båda kommer bli nöjda med mina små gåvor. <3


 


Ja det var det återbruks pysslet det, av tröjorna jag fick med hem från systeryster här i veckan. <3 


Har ni pysslat med något kul? =)

Av Suzana - 1 januari 2015 23:27

Här kommer årets första blogginlägg ifrån en trött och sliten Krimskramsa, min kropp strejkar rejält efter all stress och slit jag har utsatt den för innan jul och nyår..men synden straffar sig själv heter det ju..


Hur som helst så måste jag ju ha något för händerna för att kunna sitta ner och ta det lugnt, så efter ett "akutbesök" hos systeryster i förrgår (hon behövde hjälp med sin nyopererade kisse katt..) så fick jag med mig ett par tröjor efter min systerdotter som skulle kastas..


Lånade även med mig ett par dockkläder som "mall" och har sedan satt saxen i första tröjan och klippt ut en liten dockklänning..om den blir lyckad eller inte återstår att se efter att jag sytt ihop den i helgen..


 


...som bonus så har jag virkat en mössa och halsduk.


Hoppas att den lilla go´tösen skall bli nöjd <3


Vad den andra tröjan skall bli får ni se senare, har mina planer för något som skulle passa perfekt då jag skall på födelsedagskalas hos min rara kusin på söndag... ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards