Alla inlägg under augusti 2017

Av Suzana - 23 augusti 2017 13:33

Som ni kanske redan vet så har jag ju sen länge önskat mig ett eget litet hus på hjul att pyssla och dona med...och nu har jag ÄNTLIGEN fått ett!! <3

 

Ett riktigt renoveringsobjekt som kommer behöva myyyycccket kärlek men jag är ändå lycklig som få just nu!

 

 

Hittade denna manskapsbod till skänkes inne på en facebook sida (...eller ja det var min väninna Kicki som såg den och taggade mig...) och sen fick jag hjälp utav min vän Lars att få hem den...inte helt enkelt då den stod på en sommarstugetomt, mitt i skogen en bra bit hemifrån...men det är tur man har snälla människor i sitt liv <3

 

Boden som är i ett riktigt uselt skick kommer att få bli ett riktigt återbruksprojekt så långt det bara går...den är vattenskadad så nu skall jag bara till att riva ut en massa och se vad som räddas kan...

<3 Önska mig lycka till!! <3

Av Suzana - 2 augusti 2017 14:22

Det var då själva den att det skall vara så svårt att hålla bloggen vid liv...tiden bara springer iväg och jag har fullt sjå att hinna med vardagen som det känns...men har massor utav bilder i mobilen att ladda upp och en massa att blogga om så ha tålamod så kommer det att dyka upp inlägg inom den närmaste framtiden (...hoppas jag...)... <3


Nu tänker jag springa ut på en "samlarpromenad" och se vad jag kan hitta för gott i det vilda skafferiet idag...håll tummarna att vädrets gudar är på min sida och låter det vara uppehåll bara... ;)


Har bottnat magen med något gott från naturen redan...smörstekt svinmålla med vitlök, salt och peppar på rostat bröd.

 

<3 MUMS!! <3

 

 

 

<3 Hej så länge! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards