Alla inlägg under juli 2015

Av Suzana - 30 juli 2015 00:02

Vet att jag har varit grymt osynlig här på bloggen ett bra tag nu...tiden har rusat på och jag har helt enkelt haft "häcken full"...

Men i augusti borde jag få det liite lugnare i alla fall och skall då försöka blogga ikapp lite och visa en del utav det jag gjort, upplevt, skapat, fyndat, mm på sista tiden...


Så ni som saknat mig och mitt bloggande, hav tålamod jag är snart tillbaka...!! =)


Kämpar just nu med en envis förkylning också...


 


...jobbigt men men det är bara att bita ihop och se glad ut...


<3 Sköt om er så länge go vänner!! <3


Av Suzana - 2 juli 2015 11:00

Har fått lite dille på att loppisfynda igen...nytt har jag ytterst svårt för att köpa...men loppissaker är deffenitift en utav mina absoluta svagheter...


Bla denna ursöta cirkuselefant kunde jag bara inte motstå...


 


     


En gräddsnäcka & sockerskål som skall få flytta upp till vallen...


 


 


En urläcker kruka...


     


...mm, mm...


Någon mer som har tokfyndat på sistone?? =)

Av Suzana - 1 juli 2015 21:18

Just nu har jag fullt upp med lite utav varje, bla att baka upp till Mittjas vallen...skall klura ut lite mer allergianpassat fika dit...allt är redan laktosfritt och nötfritt men skall försöka få till mer glutenfritt också...


Denna goding står bla på menyn...


 


...rabarber & jordgubbs paj...


MUMS!!


I övrigt har jag också hunnit pyssla ihop lite fåglar utav olika slag...


 


     


Inte så tokiga om jag får säga det själv! =)


I helgen skall jag ut på äventyr skall packa med både div pyssel, lite läsning, mm...


<3 Hoppas på en lärorik och avslappnande helg med goda väninnor <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards