Alla inlägg den 8 november 2009

Av Suzana - 8 november 2009 16:57

..jag kom inte helt tomhänt hem..när jag röjde runt och letade där nere i mormor och morfars förråd så dök jag på div gamla kläder som skulle ha blivit mattrasor..hittade en bunt som jag bara älskade mönstret på och frågade mormor snällt om jag fick ta dom med hem och visst fick jag det! =)

 

Så här följer några bilder på dessa kläder som jag skall använda tyget på i framtiden, bara älskar gamla tyger! =)

       

Fina eller hur?

Av Suzana - 8 november 2009 16:51

Idag har vi varit till min kära mormor och morfar med farsdagstårta och fikat lite.. =)

 

Då jag alltid har älskat tapeten inne i "kammaren" som mormor kallar den så har älsklingen fått fota lite med hjälp utav sin mobil..allt för att ni skall få se mina "drömmars tapeter"..se och njut! =)

 

Åhh va jag önskar att jag kunde få tag i några rullar utav denna..mormor trodde att det fanns någonstans i huset men vart..jag fick leta igenom ett utav förråden men nej..inget napp..får leta mer en annan gång..

 

        

Av Suzana - 8 november 2009 16:49

Här kommer bild på katalogerna igen =)

 

    

Av Suzana - 8 november 2009 12:46

Detta är vad jag mest skall lägga energi på nästa vecka (har beställning på tegelpanneskylt som måste bli klar också..mm..), näst yngsta sonens födelsedagskalas med halloween tema.. Blev så himla glad när jag såg att Maria "jag blommar" bloggade om deras spökfest igår..tusen tack för all inspiration gumman! =)

 

Inbjudningarna har jag och sonen suttit och klippt och klistrat i veckan, nu skall dom bara kopieras ut och delas ut till dom inbjudna.. =)

 

  

Av Suzana - 8 november 2009 12:26

Idag är det farsdag hela dagen (som att någon har missat det..) och vi väckte älsklingen med frukost i sängen (efter en rejäl sovmorgon till klockan halv 12..)..te och nybakade scones med marmelad och ost..tända ljus och presenter förstås..

    

En "dad" mugg med matchande strumpor..en söt magnetram med foto på minstingen i och en liten vers och sist men inte minst en t-shirt som berättar vad han verkligen är "VÄRLDENS BÄSTA PAPPA".. =)

    

När älsklingen vaknat på så fortsatte vi ut i köket och åt frukost vidare tillsammans..myyysigt tyckte både minibusen och vi.. =)

 

  

  

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards