Alla inlägg den 7 november 2009

Av Suzana - 7 november 2009 20:48

Måste bara få berätta att vi nu har testat humlis choklad sås och den var supergod! Blev tvungen att ta lite extra glass bara för att kunna få lite mer sås.. =) hihi..

Påminner i smaken om hemmagjord chokladkola..

 

  

 

Nu skall jag ner och slå in älsklingens farsdagspresenter..han skall få en..........och en.................med........i...shhh! Inte skvallra! =) hehe

Av Suzana - 7 november 2009 18:44

Idag har vi lånat bort lillgossen och har haft storstädning på nedervåningen.. Nu är det rent och fint överallt och det känns bara sååå skönt! =)

 

Köksbordet lyckades jag hitta redan igår kväll..så vi åt lunch (kycklingpaj med sallad..) där med "ny" rosa vaxduk, mina turkosa glas ljusstakar (loppis) med rosa ljus tända och lite annat mys..

 

Hittade även några andra loppisfynd jag gjorde för en tid sedan, spargrisar modell Adam och Eva till mig och älsklingen..så nu har dom kommit på plats på varsit sängbord.. Kanske spara slantar inför bröllop däri.. =) hehe.. 

 

  

 

Då vår lilla husråtta gick bort igår kväll..snyft..så städade vi utav bänken där den stått och så fick en del utav min burksamling flytta dit..

 

  

 

Dammade även i alla fönster och torkade utav alla pryttlar jag har där, fullt i hela fönstret skall tilläggas.. =) hihi..

 

  


Nu skall vi strax äta en lite sen middag..

Sannas lövbiffgryta med ris och sallad.

Efterrätt blir päron (vanliga konserverade..), vaniljglass och humlis chokladsås till (alltid kul att testa något nytt..).. Skall bli mums! 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards