Alla inlägg den 25 december 2016

Av Suzana - 25 december 2016 15:26

I fredags hade vi då uppesittarkväll med gröt, skinkmacka, godis, spel och en massa skratt & mys <3

 

Det var riktigt trevligt och kan lätt få bli en ny tradition här hemma, istället för lilla julafton som vi annars haft alla år...skulle ju även innebära såå mycket mindre jobb för min del...

 

 

(...jag hittade denna klassiker inne på erikshjälpen för en superbillig peng...så näst yngsta sonen som önskat sig detta i flera år blev över förtjust när han fick det i tidig julklapp...)

 

Själva julafton firade vi här hemma i lugn och ro med allt som hör till...julmat, go´fika, godis, klappar, Kalle Anka och mys... <3

 

Och tydligen har jag varit jättesnäll i år också...

 

   

...då jag fick en massa fina klappar <3

 

Imorgon skall vi ha annandags fika här hemma i vanlig ordning så jag har just slängt ihop en sats med lussekatter...

 

 

 

...och antagligen slänger jag ihop något mer smarrigt senare ikväll...

Men nu är det strax dags att stuva in ungarna i bilen och fara upp till lillbo för mer julfirande där mamma, bonuspappa, systrar, syskonbarn med flera väntar...ännu mer gröt, skinkmacka och klappar hägrar för barnen <3

 

<3 Hoppas att ni alla haft en riktigt fin jul så långt <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards