Alla inlägg den 13 december 2016

Av Suzana - 13 december 2016 08:00

Idag är det då lucia och jag önskar er alla en riktigt trevlig sådan med denna söta bild... <3

 

 

Och naturligtvis med att öppna dagens Lucka nr 13...där gömmer sig idag ett riktigt trevligt litet pyssel om man som jag hann plocka på sig en bunt med tallkottar innan snön föll och täckte allt med ett tjockt glittrande kallt täcke...

 

Jag har nämnligen gjort en kotte girlang som nu pryder en utav mina dörrar här hemma...

 

 

 

Till detta pysslet behöver du:

 

Kottar självklart, jag målade mina med lite vit hobbyfärg för att imitera snö.

Valfritt snöre.

Limpistol.

 

 

 

Jag limmade helt enkelt fast kottarna på snöret med jämna mellanrum och när hela härligheten torkat så har man en läcker girlang att pynta.

 

Enkelt men ack så snyggt!! =)

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards