Alla inlägg den 20 december 2016

Av Suzana - 20 december 2016 15:43

Tänkte bara smyga in här mitt i allt julstök och ge er en liten hint om vad som komma skall under det nya året 2017 här inne på bloggen...

 

Nyfiken!?! ;)

 

 

 

Jag tänker naturligtvis fortsätta blogga om allt som jag redan bloggar om i dagsläget men jag tänkte nu även  bla dela med mig mer utav mina lite mer "udda intressen", mm...ni kanske undrar vad nu dessa kan vara...men men ni får ge er till tåls och vänta in det nya året... ;)


 

 

 

Av Suzana - 20 december 2016 08:00

Dags för ännu ett lite juligt återbruk...i Lucka nr 20 hittar vi därför en julklappspåse, sydd utav en gammal julduk och lite spets & band som fanns i mina gömmor...

 

En "presentförpackning" som går att återanvända om och om igen...bra för både plånbok och miljö <3

 

 

 

Och riktigt fint tycker jag att "paketen" blir på detta sätt! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards