Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Suzana - 23 oktober 2009 21:56

Med tanke på den ekonomi man har så är det väl stor risk att jag får binda min egen brudbukett också..märker ju mer jag tittar va vansinnigt mycket jag har att planera och framför allt att göra..

Jag hoppas hoppas att vi har åtminstone några snälla släktingar som kan tänka sig att ge en hjälpande hand.. Vet att min kära vännina E i Märsta skall hjälpa mig sy klänningen i alla fall, så den slipper jag göra själv.. *pust*  =)

Nog för att jag är van att klara mig själv, men detta verkar bli lite väl övermäktigt att göra på egen hand..

 

            

Av Suzana - 23 oktober 2009 21:08

Något liknande detta skall byggas upp ute på gården, kanske inte sååå stor men lite typiskt american garden wedding.. =)

 

  

Av Suzana - 23 oktober 2009 21:05

Vore jag smal och hipp så skulle jag tveklöst kunna tänka mig en rocka billy liknande klänning också..sååå coola tycker jag.. =) hehe..

 

    

Av Suzana - 23 oktober 2009 21:02

Hittade även denna bild, vet inte om någon utav modellerna skulle passa mig men jag gillade bilden och då spar jag bilden..har masssssssor utav inspirationsbilder sparad i denna data.. =) hihi..

 

  

Av Suzana - 23 oktober 2009 20:59

Har som vanligt suttit vid google och har hittat en del inspiration som jag tycker skulle kunna passa för min blivande brudklänning..tittar bara på modellen..färgen är inte riktigt bestämt ännu.. =)

Vackra eller hur?

 

         

Av Suzana - 23 oktober 2009 16:04

Vet att det är lååång tid kvar till juni nästa år men tiden brukar ha en förmåga att bara rusa iväg och skall man planera bröllop så gör det nog inget om man är ute i god tid.. =)

Det enda jag vet så här långt är att vi skall ha ett trädgårdsbröllop och gifta oss här i vår trädgård..ha lite utav tema bohemchic..jag skall inte bära vit "gräddbakelse" mer medeltida..

 

Har googlat och letat lite bilder, har inte hittat sååå mycket ännu..men lite inspiration har jag hittat i alla fall.. =)


 

Vackert så det förslår..

 

  

Enkelt..

 

   

       

Många roliga tårtor finns det.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards