Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Suzana - 12 oktober 2009 09:23

Vill även påminna om mitt eget SWAP, denna gångs ämne är Pyssel (material eller färdigt pyssel).. Sista anmälningsdagen är 25:e oktober! =)

 

Hoppas många vill vara med, ju fler dessto roligare!

 

  

Pysselinspiration! =)

Av Suzana - 12 oktober 2009 09:11

Kul att jag fick åtminstone några att bli nyfiken på swoppers.se. =)

Jag tycker själv att det helt enkelt är en toppenide med en gratissida där man kan byta saker med varandra..bra för moderjord och ekonomin (man står ju enbart för frakten på den sak man skickar, så har man inte så skrymmande saker så blir det ju inte sååå dyrt..).. =)

 

Jag gjorde några superbyten igår..bla. "min" elefant mot en underbar sminkväska.. Och en underbar söt spegel mot mina kräftlyktor.. =)

 

Hoppas ni är fler som kommer igång att swappa på swoppers.se, ju fler vi blir ju roligare blir det.. =)

 

    

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards