Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Suzana - 27 oktober 2009 22:20

Nu har jag gått och blivit förälskad igen..denna gång är det den japanska (tror jag det var..har inte studerat så himla mycket om henne ännu..) Blythe dockan..

Denna samlardocka finns i massor utav utföranden, den ena sötare än den andra.. Verkar vara svårt att få tag i henne och hon är inte billig..men jag bara skulle älska att kunna samla på mig några utav dessa skönheter! =)

Barnsligt förtjust i leksaker som jag är.. ;) hihi..

 

            

Av Suzana - 27 oktober 2009 21:29

Idag har jag och syster jobbat på djurskyddet igen..hade ingen ork egentligen (är helpaj i kroppen med värk i alla leder, rygg och huvud och trött som bara den..) men kul att komma ut lite också och jag och min älskade lillasyster har ju oftas tokroligt i varandras sällskap.. =) hihi..

Var där i lördags sist men tyckte ändå alla kattungar hade växt massor även denna gång, 10 kattungar har vi just nu och många vuxna..dom är sååå goa och söta.. =)

 

Väl hemma så har jag bara tittat på sista halvtimmen på äntligen hemma och ätit våfflor som min goa älskling gräddade till mig..mums! =)

Nu skall jag lägga ut några nya saker på swopper och sen börjar det bli dax att natta..är sååå himla trött..

 

Söta lilla Rudolf =)

 

  

 


Av Suzana - 27 oktober 2009 12:44

Har googlat en del på sistone och här kommer en massa inspirerande ögongodis!

Håll till godo! =)

 

                              

Av Suzana - 27 oktober 2009 12:21

Googlade och fann lite mer inspiration till mitt och älsklingens sommarbröllop..åhh va jag längtar! =)

 

        

      

Av Suzana - 27 oktober 2009 11:14

Nu är swappen igång, deltagarna har fått sina hemliga "swappkompisar" lottad och adresserna utskickad med mail =)

Nu är det bara att vänta och se på resultatet! Skall bli kul! =)

 

Skall iväg inhandla det min swappkompis skall få idag så jag kan packa och skicka imorgon.. =) hihi..

 

Vi som swappar är:

http://humlisbloggar.blogspot.com/

http://annuenpysselblogg.blogspot.com/


och så jag då förstås! =)


  



Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards