Alla inlägg den 22 november 2013

Av Suzana - 22 november 2013 22:21

Undrar om jag varit snäll i år..jag chansar på det och slänger ut en liten önskelista och hoppas på att hmm "tomten" ser den.. ;) hihi..

 

Önskar mig fortfarande en trappstege..den skulle underlätta en hel del vi nästa års skörd..

 

 

..och ett diseldrivet elverk skulle jag gärna vilja ha på lut när det blir strömavbrott..

 

 

 

 

 

..och nog skulle det vara helt suveränt med något variant utav växtljus när det blir dags att driva upp plant igen..

 

 

 

..och sist men inte minst skulle jag vilja ha denna bok ifrån Runåbergs fröer..

 

   

 

Men som sagt..vi får se om jag varit en snäll flicka i år eller inte..

 

Och klapparna får mer än gärna vara begagnad!! ;)

Av Suzana - 22 november 2013 20:55

Det är inte direkt krångligt att äta mer vegetariskt..man tar det man har hemma och "rör ihop" liksom..ungefär som jag brukar göra mat i huvud taget förstås..gillar att exprimentera.. ;)

 

Men har en hel hög med recept som jag skall testa mig igenom..bla är jag nyfiken på en slags svamp lasange, mm..

 

 

 

Annars har jag fullt upp med att bla tillverka julklappar på löpande band..

 

 

 

..vilket gör det lite svårt att visa upp allt jag pysslar med här på bloggen..man vet ju aldrig vem som kikar in här.. ;)

 

Idag fick jag en verklig överraskning när jag var i lokalen..fick besök utav goa Karin som hade med sig en hel hög fina presenter till mig!

 

Åhh titta bara!

 

Supersöta dockskåpsmöbler och ett superläckert stort tygstycke.

Tyget hade hon hittat inne på röda korset och tänkte direkt på mig.. <3

 

 

 

Tack igen snälla söta rara!! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards