Alla inlägg den 16 november 2013

Av Suzana - 16 november 2013 21:26

Idag har jag gett mig i kast med att sy en "sak" jag länge tänkt ge mig på..nämligen att sy kläder till min Blythe docka..en klänning klar och fler på G..

 

Ibland måste kreativiteten bara få flöda utan några måsten för att inte kvävas..alla beställningsjobb får vänta..

 

 

 

Pillrigt men skoj! Och helt tokig blev den väl inte.. <3

 

 

 

Perfekt sätt att "göra åt" lite av småbitarna i tygstuvlådan.. =)

 

Några "måsten" fixad också..påfyllt i pixi väskhögen..

 

    

 

Nu krypa upp i soffhörnan och mysa med älsklingen.. 

 

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg! <3

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards