Alla inlägg den 31 december 2010

Av Suzana - 31 december 2010 22:56

Måste bara få visa vad vi har ätit för gott ikväll..blev en tre rätters middag..

 

Först "snittar" med smarrig röra..

  

 

..fylld fläskfilé med potatisgratäng och bea..

 

..exotisk fruktsallad med grädde och nötter.. <3

  

 

Behöver jag säga att jag är PROPP mätt! =) hihi..

 

En timme kvar till tolv slaget.. <3


Av Suzana - 31 december 2010 21:24

Jag och älsklingen har varit ut och tänt lite "mysbelysning"..snön faller ner och kvällen är lugn än så länge..skall strax natta minstingen som redan fått vara uppe för länge..

 

Älsklingen, näst yngsta sonen, näst äldsta sonen med pappa skall ner till sjön och skjuta upp fyrverkeri vid tolv slaget..men jag stannar inne i stugvärmen och njuter utav spektaklet ifrån övervåningens fönster..

 

Hoppas att det nya året skall bjuda på många positiva upplevelser..jag vet att jag har mycket att se fram emot..längtar längtar.. <3

 

      

Av Suzana - 31 december 2010 17:53

Snacka om att det var svårt att sålla och välja ut BARA fem stycken favorit fynd..jag fyndar ju bara såååå lite vill jag mena.. =) hihi

 

Men här kommer några utav mina favoritfynd i alla fall..

 

Börjar med den underbara regnkappan jag köpte utav goa Gitte i mars månad.. <3

   


I april hittade jag denna nästan lite industri liknande härliga golvlampa på erikshjälpen i Bollnäs för 65kr..  

 


Denna söta tårtdekoration hittade jag i juni och den fick sen pryda vår vackra bröllopstårta..

  

   

..tårtan höll ju formen hyfsat trots att vi gifte oss på årets hetaste dag.. <3    


I oktober fyndade jag på erikshjälpen här i byn igen och hittade denna underbara bordslampa och ännu en underbar tavla.. <3

    


Vilka är era fem favoritfynd år 2010? =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards