Alla inlägg den 6 december 2010

Av Suzana - 6 december 2010 20:36

Har hunnit med lite marknadspyssel idag också..fick inspiration till denna krans inne hos min goa vännina A och i helgens bilaga till expressen eller om det var aftonbladet..bra minne men kort..hur som helst så är detta min variant utav en godiskrans..

 

  

Planerar att sälja den och dom kommande jag planerar att göra närmaste dagarna på sista julmarknads helgen nu till helgen..hoppas att dom skall sälja bra..hemskt rolig att göra i alla fall..

 

  

Jag gjorde min stomme utav najtråd som jag lindade plastband runt innan jag började knyta fast en massa dumle..

 

Har klippt ut rundlar utav kartong och klätt med prickigt papper, tänker sen spänna plast över som jag fäster med tejp eller något under kartongen..hoppas det blir bra.. =)

Av Suzana - 6 december 2010 20:30

Idag hittade jag världens finaste "återbrukade" klapp..nej inte innehållet som också är supersöt..jag älskar ju cupcakes..men påsen som paketet var inslagit med/i (hur säger man..)..

 

Pillade försiktigt bort etiketten och slätade ut påsen..se bara vad underbar! 

 

   

Och innehållet var inte sämre det!

En supersöt liten läppglans cupecake! <3 <3

 

  

Tack än en gång till min goa tomtenissa! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards