Alla inlägg den 1 december 2010

Av Suzana - 1 december 2010 19:19

Jag bara måste ha världens sötaste goaste och snällaste älskling..han gör allt för att skämma bort mig och se till att jag mår bra..idag blev det en sväng till erikshjälpen utan att jag bad om det..(trots att det är det värsta han vet..)..så sa han bara det är onsdag så då skall du väl få åka till erikshjälpen.. =) <3

 

Och före det så fick jag denna underbara bok som jag gått och önskat mig länge länge.. 

 

  

..den innehåller sjukt många smarriga recept som jag vill pröva på.. 

 

..som denna läckra polkagrispaj..ser sååå himla god ut!

   

Han är bara BÄST min underbara make, så det så..! ;)

Love you darling! <3 <3

 

Igår kom även jultidningarna som vi beställt utav näst yngsta sonen..så ni förstår nog att jag har "ögongodis" så det räcker ett tag.. =)

    

Av Suzana - 1 december 2010 16:25

Igår kväll gjorde jag klart ett par handledsvärmare..utav en återbrukad ylle och mohair halsduk som jag tvättat/tovat på 60 grader..(köpte den på loppis för en tid sedan när jag hade date med min goa kontaktperson A som ni kanske minns..)..

 

    

..tycker själv att den blå/gröna färgkombinationen blev superläcker..och dom stora knapparna jag fått ifrån min goa mormor en gång i tiden passade tipp topp till..

Kanske nån som blir intresserad utav att köpa dessa i helgen eller vad tror ni? =)

Av Suzana - 1 december 2010 16:14

Första julmarknadshelgen är nu överstökad och jag satsar för fullt inför kommande helg..har en hel del nya ideer som skall förverkligas..

 

Gick hyfsat första helgen även om det var bra folktomt..gick i alla fall inte minus så då är det väl positivt.. =) hihi..

 

Här kommer "lite" foton ifrån marknaden..fotona är tagna både utav mig och söta M som var go och gjorde mig sällskap på söndagen..

 

Första fotot på mitt marknadsbord och sen foton på en del utav allt det fina som omgav oss.. <3

 

Våra marknadsbord är inhyst i en varsin "kospilta" (vet inte vad det heter men det kanske stämmer..)..


                    

..hmm att det skall vara såå himla omöjligt för min näst äldsta son att se någolunda "normal" ut på foto.. =) hehe..


     

Välkommen!! <3 

Av Suzana - 1 december 2010 16:05

Jag råkade ut för ett virus som slog ut min data totalt så nu sitter jag vid min gamla data som har fått en uppfräschning..är bara supertacksam att vi lyckades rädda alla mina foton från gamla hårddisken..

Tur man har en make som kan det här med data..pust..hade det bara varit jag så hade det varit kört!!  =)<3

 

Men hur som helst så är jag nu då tillbaka..om nu någon har saknat mig.. ;)

 

Skall strax lägga in ett inlägg om julmarknaden så ni får se lite vad jag pysslat med på sistone..

 

Sen har jag idag i vanlig ordning varit en sväng in till erikshjälpen här i byn..kom hem med en superfin STOR julduk..(tror den kommer täcka hela köksbordet i jul..)..i tokfina färger..

Och en påse med lite dekorband för en guldtia, alltid bra att ha.. =)

 

    

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards