Alla inlägg den 18 december 2010

Av Suzana - 18 december 2010 16:58

Hmm jag får nästan skämmas lite för att jag är så grymt dålig på att uppdatera om vad jag får för fint i min julkalender..men här kommer i alla fall en uppdatering..

 

Här kommer innehållet i mina klappar 14-18..

 

Söta stjärnor..en pryder redan min polkagris burk..

 

..ännu mer ljuvligt doftande ljus..

 

    

 ..en söt badbomb..


..söta små metallänglar..


..och sist men inte minst dagens klapp som innehöll, ljuvligt doftande votivljus.. =)

 

..än en gång tusen tack min goa tomtenissa! =) <3        

Av Suzana - 18 december 2010 16:40

Hmm vad är detta?

Ett ufo på vift eller nytänkande design?

 

 

..nejdå.. =)

..jag fick bara ett sånt pysselsug idag efter att jag hittade ett par supersöta gardinner på erikshjälpen idag..så efter lite letande på vinden och med hjälp utav snälla släktingar så har jag snart alla delar till en äppelgrön målad gardinstångs uppsättning..hittade upphägning och knoppar på vinden..och min snälla moster G sponsrade med ett gäng gardinringar..nu fattas bara själva stången (hittade ett metallrör på vinden som får duga tills jag får tag i en i trä..)..få se om nån i släkten har nån till övers annars får jag väl leta på loppis..

 

  

   

..såå sött tyg..vitt med röda små prickar.. <3

 

Fyndade också en luxus vägglampa för 75kr..

Superfin!

Men den skall få flytta ut på tradera nån gång nästa år.. =)

 

      

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards