Alla inlägg under oktober 2010

Av Suzana - 21 oktober 2010 10:01

  

Sååå söt!

Av Suzana - 21 oktober 2010 09:56

Igår när vi ändå skulle ner och hämta hem älsklingens äldsta son ifrån bowlingen i Bollnäs så kunde jag ju inte låta bli att gå in på en utav mina favorit affärer..dollarstore..dom har alltid så mycket roligt till kanonpriser! =)

 

Kolla bara in dessa roliga tvålar i form utav en cupecake och en mikrofon..

 

..risken är stor att en utav dessa sötnosar får följa med i julswappen.. =) hihi.. 

Av Suzana - 21 oktober 2010 09:46

I tisdags så var jag, älsklingen och minstingen ner till Bollnäs på en "loppis"runda och sjukhusbesök..

 

Blev en del fynd, det mesta kommer att försvinna ut på tradera men visar lite här ändå..

 

Ett par settekasse som skall "pimpas" och säljas..


..superläckra gardinner, lite dyra (150kr) men titta på dom..sååå läckra..!! 


Sen hittade jag ett gäng gamla kakeldekorer..5kr styck..

     


Ett gäng tuffa lite tilltyglade äggkoppar i trä..10kr styck.. 


..en liten bambi för 15kr..

   


..och en liten sötnos för en 5:a..

 


Detta gamla 70-tals memory föll jag direkt för..en 10:a och den fick följa med hem..

  

Ikväll så skall jag fota och lägga ut det jag kan slita mig ifrån på tradera.. =) hehe.. 

Av Suzana - 20 oktober 2010 10:04

I år har jag äntligen hunnit med och anmält mig till goa Mindis julswapp, skall bli så kul!

Anmäl dig du med! Ju fler dessto roligare! =)

 

  


Klicka på bilden så kommer du dit! <3

Av Suzana - 19 oktober 2010 13:07

Ni kommer väl ihåg att gå in och rösta på mitt (eller något annan förslag om ni vill det..) förslag på vimpelnamn Karamell..sista dagen för röstning imorgon onsdag..åhh skulle sååå hemskt gärna vilja vinna denna vimpel, mm, till lillgossens lilla vrå här hemma.. så rösta på mitt förslag snääääälla söta rara ni! =)

 

  

Av Suzana - 19 oktober 2010 12:30

Idag fanns det inte bara räkningar i postlådan för omväxlings skull..den första utav mina "bytet utav tygkasse" tygkassarna som Krajamaria höll i har dykt upp..min har Jennie sytt..hmm har försök se om hon har någon blogg men det verkar tyvärr omöjligt att hitta..

 

Men jag tackar och bockar i alla fall, denna fina kasse kommer att komma till mycket användning! =)

 


Och sen hade även mina nya tygettiketter dykt upp, sååå himla kul och jag är bara sååå nöjd!

Visst blev dom snygga? =)

    

..skall bli kul att få sy fast dessa på mina skapelser.. <3 

Av Suzana - 19 oktober 2010 10:40

Jag var som bekant till Bollnäs med goa syster och busgrabbarna igår..och då kunde jag ju bara inte låta bli att köpa några hemskt onödiga saker..men dom får mig att må bra och jag blir glad utav att se dom..såå helt onödig är dom väl kanske inte då?

Eller? =) hihi.. 

 

  

Hela kalaset gick på 40kr och det är väl inte på värsta viset för denna färgsprakande "vitaminkick".. =)

Av Suzana - 18 oktober 2010 19:36

Idag har jag, min goa systeryster och våra "små" yrväder varit till Bollnäs på buspalatset en sväng..har ju haft ett "sommaruppehåll" därifrån då jag tycker att sommartid kan man göra annat än att vara inne och leka..men idag så var vi då tillbaka och småkillarna njöt i fulla drag utav att få busa loss rejält..

 

Tyvärr fick min kamera batteritorsk nästan på en gång (..vadå skall man kolla om sånt är laddat också innan man åker..glad att jag kom ihåg att ladda mobilen jag..hehe..) så det blev inte mycket foton tagna och inte ett enda lyckat på systers gograbb T..men men blir väl fler ggr..

 

Här är ett foto på min lillprins i bollhavet i alla fall..

 

 


Jag och syster har ju inte umgåtts sååå himla mycket på sistone så det var mysigt att bara vara och umgås lite..

Och naturligtvis så kunde ingen utav oss låta bli att shoppa lite så det blev lite smått och gott inne ifrån både dollarstore och karlsson..visar foton på några "onödiga men gör mig glad" saker som jag bara inte kunde låta bli att köpa lite senare.. =)


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards