Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Suzana - 23 oktober 2010 18:31

Då det är så himla dyrt att köpa fler buketter med snittblommor så får man va lite "ekonomisk" när man ändå vill lyxa till det ibland..

 

..så idag köpte jag denna läckra bukett på ica..

 

.."slaktade" den och gjorde två mindre men minst lika läckra buketter ..

 

   

..en som fick bosätta sig på köksbordet i min loppisfyndade vas..


 

..och en som fick bo i vardagsrummet i ett annat gammalt loppisfynd..

 

..efter att jag pyntat med blommor så kollade jag runt i min skåp efter en "burk" att ha kaffe i (ett måste vid kvällens ljusparty..) och "snubblade" då över dessa små sötnosar som jag faktiskt glömt att jag hade i mina gömmor..minns att jag köpte dom billigt i nåt ladugårdsloppis en gång i tiden..


..diskade dom direkt och så fick dom tjänstgöra vid kvällens fikapause..

 

    

..tycker nog att dom passade nästan oförskämt bra ihop med min "nya" vas eller vad säger ni? =)

 

Skall berätta hur kvällens ljusparty tedde sig också men känner att jag inte orkar ikväll så det får bli imorgon..

Nu soffan och dumburken en stund innan det blir tidig sänggång..känner en förkylning sakta smyger sig på mig.. *suck*


Av Suzana - 23 oktober 2010 18:14

Tänkte hänga på trenden här i blogglandia och visa upp ett gäng närbilder..först ut är vardagsrummet.. =)

 

                    

Lite dammigt men det får ni ta.. =) 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards