Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Suzana - 9 oktober 2010 19:24

Idag har då jag, älsklingen och två minsta barnen varit en sväng till Mora på min "äldsta" (som i känt längst, inte i ålder..) vänninas söta dotters 8-års kalas..skoj på alla de vis..inte ofta jag och vänninan träffas så det är kul att hinna prata lite (även om det inte är helt lätt med ett hus fullt utav kalasgäster..), sen fanns stor del utav hennes familj där så det vart ett kärt återseende och kul att hinna byta några ord.. =)

 

  

Pumpakuddarna verkade bli omtyckt så det var extra kul..roligt när saker man skapar själv blir uppskattade..

 

  

..näst yngsta sonen och födelsedagsbarnet kommer bra överrens och lekte snällt..här är det wii-spelande på gång..

 

..min goa vännina i hörnet med sin söta syster brevid..med ryggen mot kameran vänninans andra goa syster och mamma med partner..

   

..ostbenknotor någon?..en utav alla delikatesser vi blev bjuden på..  


 

..minstingen försvann in i legots underbara värld så honom visste vi vart vi hade mest hela tiden vi var där..


  

Det här underbara kortet har tydligen en annan tjej här ifrån Edsbyn skapat till min vännina..helläckert kort..jag bara älskar det! <3 

 

Nu ser jag fram emot sista helgen här i oktober då jag antagligen ensam skall åka och spendera några dygn med min goa vännina och hennes familj..

Skall bli helmysigt! =) <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards