Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Suzana - 28 oktober 2010 20:35

Idag har det hunnit bli bla lite halloween pyssel..ett par "skräpblommor" med spindelnät och spindlar i massor..

 

      

..dom kommer att pryda köksbordet både nu till halloween och till näst yngsta sonens kalas i november då han önskat sig ett kalas med halloween tema.. =)

 

Sen har jag kommit en bit till på några julklappas etiketter (måste göra något lite smått varje dag om jag skall ha ett litet lager till julmarknaden, kommer stå där varje dag tre helger innan jul..)..

 

    

..men nu kommer pysslandet vila ett tag..skall packa min väska och ta bussen till Mora imorgon och besöka min söta vännina A med familj i helgen..


Skall bli trevligt och skoj (..och skönt..) att komma dit på egen hand, är ju inte ofta man hinner umgås med sina "gamla" vänninor på tu man hand när man båda har familj och inte precis bor grannar! =)

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards