Alla inlägg den 18 november 2012

Av Suzana - 18 november 2012 19:45

Idag har det blivit en nätt resa på drygt 50mil, tur och retur till Enköping..

Vi körde ner mina goa svärföräldrar som bor där nere och nu varit på visit här uppe några dagar och sen på vägen hemåt  hämtade vi upp min näst äldsta son efter en helg med söta flickvännen i Avesta..

 

Lite jobbigt att sitta i bilen så länge så det var ju tur att man fick sig en bensträckare och hann kika in på ett loppis efter vägen också.. ;)

 

Fyndar ju inte så himla ofta på loppisar och så numera..men idag kunde jag då inte låta bli..så för 100kr fick jag med mig allt detta hem..

 

En söt plåtburk..

 

 

 

 

 

..en bunt tygbitar i olika storlekar..

 

 

 

..en söt barn näsduk (spar till ännu en blivande vimpelradda..)..

 

 

 

..och sist men inte minst en stor fin ram..den är visseligen i plast men dom ynka 30kr den kostade var den helt klart värd.. <3

 

 

 

Så..nu är loppissuget lite mättat ännu ett tag igen.. ;)

Av Suzana - 18 november 2012 19:27

Här kommer ett gäng före och efter bilder på ett litet väskprojekt jag pysslat det sista på nu i helgen..det är ett betällningsjobb..och jag tycker att den blev riktigt snygg om jag får säga det själv.. =)

 

 

 

FÖRE:

 

 

 

OCH

 

 

 

EFTER:

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards