Direktlänk till inlägg 9 november 2012

På jakt..

Av Suzana - 9 november 2012 02:24

Vad kan man mer göra när man sitter uppe sömnlös med värk och oro i kroppen..jag menar förutom att koka lingonsylt..hihi.. ;)

 

Jo man kan ju alltid fundera på vad man skall leta härnäst på loppis..

Och så långt har jag kommit på att jag skall leta en bunt gamla..

 

 

 

..kizz t-shirts och sy ett lapptäcke till min 4-åriga systerson som är ett STORT kizz fan.. =)

 

Och så skulle jag vilja hitta en fungerande..

 

 

 

..jordglob till lilltrollets rum..han bara älskar kartor och skulle behöva en "lagom" stark nattlampa..

 

Sen ett par..

 

 

 

..gamla resväskor/koffertar skulle jag också vilja hitta och göra ordning som bla. legoförvaring i lilltrollets blivande rum..

Tipset på bilden är ju annars en helt ljuvlig ide också..vem skulle inte bli lycklig för en sådan vacker stickväska? <3

 

Hmm vad är jag mer på jack efter då tro..ingen aning just nu.. ;)

 

Men tror jag skall försöka krypa ner mellan lakanen igen..värktabletterna verkar ha börjat ta udden av den värsta värken så det gäller att passa på..

 

Natti natti! <3

 

 
 
Annefia

Annefia

9 november 2012 02:43

Apropå värk som gör att man inte kan sova. Jag har börjat använda ett duntäcke (billigt från Jysk) som madrass (ovanpå den vanliga madrassen inte i stället för) och jag tycker faktikst att det hjälper en hel del.

http://blogg.fialand.com

 
lena

lena

9 november 2012 06:23

Lycka till i letandet... :)

http://lenahaga.blogg.se

 
Linda

Linda

9 november 2012 09:23

Ja det gäller att ta vara på tiden och göra något vettigt. Hoppas du sov gott sen. =)

http://mirell-mirell.blogspot.se

 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

9 november 2012 13:35

Nä, lingonsylt kan man ju inte koka varje sömnlös natt... ;-)
Inte ens spackla väggar (som jag gjorde härom natten) kan man roa sig med varje gång sömnen sviker...
Ja, man får se till att roa sig på olika vis!
Ha en riktigt fin helg vännen!! <3

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan" title="http://tiln.se]Filifjonkan[/url]" target="_blank">tiln.se]Filifjonkan[/url]

9 november 2012 14:00

Hej Åh en sån natt hos dig,,,ja då är ju dina funderingar bra grejor ser jag blir en fin lampa om du får tag i nån hoppas ! Jag har fått morfinpiller toppengrejor men man får passa sig en halv så får man ett klubbslag i skallen sen sover jag 4 timmar rakt av fast värken är på språng så där elakt du vet.Tar dem bara som nödfallspiller så man inte vänjer sig. Trevlig helg på dig och lycka till på loppisen med fynden

http://filifjonkan-se.bloggplatse detsamma tiln.se

 
lena

lena

9 november 2012 17:32

en sån väska vore inte fel att få :)

http://lenahaga.blogg.se

 
Ingen bild

Åsa.li

9 november 2012 17:33

Lapptäcket lätt spännande men de går nog åt en hel del tröjor:-)

 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

10 november 2012 20:57

Nu har jag lagt beslag på en koffert och funderar på att göra en sån fin stickförvaring som du visar här, tänker det skulle passa bra i min stuga :-)
Tack för inspirationen!!

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.com

 
Lycke

Lycke

10 november 2012 21:32

det hade varit fint med en kopp te framför brasan och att bara samtala om livet, fint som snus minsann, fast jag ju slutat :) här är man trött och det är lördagkväll, får ont i huvudet av glöggen ;) men brasa och bara slappna av och sen somna tidigt känns gott. hoppas du har det fint och gott i kropp och själ ikväll..kramar en lördag, lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards