Alla inlägg den 1 november 2011

Av Suzana - 1 november 2011 19:18

Idag var då jag och mina två yngsta barn i sällskap med min vännina och hennes kottar iväg på pysseldag..skoj så det förslog..ungarna skapade för fullt, lekte och fikade..

 

Jag älskar såna här tillställningar..gratis inspiration utav alla andra skaparglada människor och nästan obegränsat tillgång till div pysselmaterial..ni förstår ju att en pysselmaja som jag trivdes som fisken i vatten.. =)

 

Minstingen skapade en hel arme med robotar i olika storlekar och former..

 

   

 

..och även en "pangare" (pistol alltså..) måste väl ha ögon..eller?

 

   

 

Och vem har sagt att hus inte kan ha både armar och ögon..gubbehus som minstingen kallar sin skapelse.. =)

 

    

 

Näst yngsta sonen hann inte färdigt sina projekt..färgen och limmet tog en evighet på sig att torka så lek och innebandy lockade mer än pyssel efter ett tag.. =)

 

 

 

Vad jag hann skapa får ni se en annan gång..var ju lite svårt att hinna med att pyssla så mycket färdigt själv när man har en ivrig liten 4-åring som kräver största delen utav ens uppmärksamhet.. =)

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards