Alla inlägg den 28 november 2011

Av Suzana - 28 november 2011 08:46

Har ju haft lite tidsbrist på sistone..IGEN..och då blir ju tyvärr bloggen lidande..men men nya tag igen.. Har ju lovat att visa foton på senaste tidens loppisfynd så här kommer dom som utlovat..


Tyghyllan har fått sig en rejäl påfyllning..

 

  

 

..några godbitar ifrån erikshjälpen i lördags..underbara.. <3

 

  

..och ett par finingar ifrån röda korset..


Har även hittat en del julpynt..



Bla denna underbara svampljusstake..den är riktigt stor och fin..love it!


   


Lite kitschiga hängen till granen..vet inte riktigt om jag gillar dom eller inte..men för en guldpeng fick dom hänga med ändå..


 


..och sist men inte minst ett par gamla klassiker och så mästerkatten i stövlar till pez samlingen förstås.. =)


 


På rödan hittade jag massor utav rolig läsning men "bara" 5 stycken gamla hemslöjden fick följa med hem..massor utav inspiration för en guldtia är inte helt fel enligt mig..


 


På centrumcafeéts loppis hittade jag dessa sötnosar..läckra barnbyxor..har ju ingen liten men kolla tyget! Och kanske jag får barnbarn en vacker dag så jag kan använda själva byxan till mönster.. ;) hihi..


 


..karamelligt gult plasthalsband och världens finaste potatisskalare..bara älskar den.. <3  

 

Nepp nu stänger vi "butiken"..det var allt för denna gång.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards