Alla inlägg den 22 november 2011

Av Suzana - 22 november 2011 21:06

Dagarna rusar fram och det är ännu en dag närmare nästa "julmarknad"..på söndag är det julskyltning här i byn och då håller vi ju självklart öppet hus även uppe på södran..håller som bäst på att funderar ut vad jag skall släpa dit för att fixa till den rätta julstämningen..

 

Idag har jag bla slagit in klapparna till det lilla julklappslotteriet som jag tänkte ha i min lilla ateelje..

 

 

 

..blev "bara" en massa köpesaker..då orken tryter..men det kan väl vara bra det med..

 

    

 

..bla denna söta ljusstake som jag kompletterade med ett batteridrivet ljus och juliga skålen med glöggmix fick hamna i varsin klapp.. =)

 

Och något jag har varit sugen på sen jag for hem ifrån goa A i helgen (hon gjorde sådana som kvällsnack innan vi slocknade i lördags..)..american pancakes..blev tvungen att leta tag i Leilas recept och steka ett par omgångar..barnen tyckte det var mums..

 

 

 

..och det finns ett gäng kvar till älsklingen om han är sugen på något inatt när han kommer hem också..kan avslöja att gårdagens lussekatter var mycket uppskattade.. ;) hihi..

 

Nej nu skall jag slänga mig i ett skönt hett bad och sen krypa ner under täcket..trött som få och ännu en späckad dag imorgon så nu säger jag Godnatt så hörs vi mer imorgon! <3 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards