Alla inlägg den 24 november 2010

Av Suzana - 24 november 2010 15:50

Idag har jag haft min vanliga onsdags date med min goa kontaktperson A..blev en tripp till erikshjälpen (inte mig emot..) med fynd och en fika..

 

Har inte varit dit på ett tag nu så det blev en hel del som fick följa med hem..(till och med goa A fyndade en del denna gång..).. =) <3

 

Ett par saker skall få flytta ut på tradera direkt..


   

..men dessa sötnosar skall jag ha för eget bruk..en lite större flugsvampsljusstake än dom andra jag har sen tidigare..en söt liten bakelitskopa och en massa fina julkort.. 

 

 

Pysselmaterial får man ju aldrig nog utav..kolla in det gröna garnet med lite lyster i..superhärligt.. 

 

 

..ett underbart påslakan fick också följa med hem..


..likaså denna kvällslektyr.. =) <3

  Hittade inte julgransfoten jag brukar ha till minigranen på julmarknad så jag investerade i denna lilla..blir nog bra tror jag..hittade en stor röd duk till marknadsbordet också men den glömde jag fota..

  Ett par "juliga" barnböcker fick också följa med hem..skall läsa lite med gossen ikväll innan nattning.. 

 

    En liten julklapp till minstingen..shhh inte skvallra.. ;) hihi..

 

  

Och sist men inte minst ett nostalgifynd, har ett lika fast med blåa rutor istället för gröna som jag hade som liten.. =) 

Av Suzana - 24 november 2010 15:42

Titta vad som damp ner i vår postlåda idag..ett fint inslaget paket ifrån Finland..

 

 

..med ännu ett ännu finare inslaget paket i..ser ni hur fint paketet matchar min köksduk.. =) hihi.. 

 

 

..och i en ännu finare skatt..

Karin Lindroos underbara bok Loppisfynd! <3


 

Det kommer helt klart bli en marknadspyssel pause ikväll när minstingen rasat i säng..krypa upp i soffhörnan med en kopp varmt te, en filt och bara mysa.. =) <3    

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards