Alla inlägg den 1 november 2010

Av Suzana - 1 november 2010 09:11

Bläddrade i inspirerande jultidningar och böcker när jag var hos min goa vännina och kunde inte låta bli att fota av några recept som extra smarriga ut..

Mmmmmums.. =)


              

Mmm det vattnas i munnen bara jag tittar på bilderna! <3

 

Sen får jag ju inte glömma att visa vad jag fick utav min vänninas goa mamma när vi hälsade på henne en snabbis för att önska god halloween helg..en sååå himla fin jesus figurin! <3

 

Tack så mycket gogumman!! =) <3

 

  

Jag hoppas att flytten går bra och att allt ordnar sig med dottra..

Kramar om.. <3

Av Suzana - 1 november 2010 08:58

Jag skall inte glömma att visa vad som damp ner här i postlådan (..efter mycket om och men..) i fredags..min andra bytes tygkasse som duktiga Hello sytt..så smart att sy "knäppning" så att kassen lättare kan förvaras i väskan eller jackfickan..

 

 

..tusen tack tjejen!

Superfin! =)

   

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards