Alla inlägg den 5 november 2010

Av Suzana - 5 november 2010 17:22

Idag fick jag ett roligt paket på posten..det innehöll en "massa" saker till näst yngsta sonens kalas..

Har beställt en del roliga saker ifrån Buttericks..första gången bör tilläggas..men absolut inte omöjligt att det blir fler ggr.. =) hihi..

 

    

 

Annars så sitter jag och bläddrar i några utav mina inspirerande böcker med rätt tema..

  

..älskar böcker och köper hem allt för många är jag rädd..ja om det nu är möjligt.. =)

 

 

Av Suzana - 5 november 2010 12:11

Vaknade imorse med en sån himla lust att förändra mig lite..jag och minstingen tog en dusch/bad och sen satte jag saxen i håret och..klipp klipp..bort med 2dm och vips så har jag nu lugg..

 

  

..kanske inte blev så supersnyggt men får väl finlira lite sen med saxen igen..hur som helst..förändring förnöjer heter det väl.. =)


Inte stopp där..när jag ändå var i farten så passade jag på att fixa med både tå och fingernaglar så nu är dom filad och klippt och har fått 2 lager utav ett nytt nagellack som jag köpte för en tid sedan..metallic turkos..ny färg för mig..

Ni skall slippa se mina fötter och händer så ni får använda fantasin.. =)


Full rulle på nöjd gosse också..han har röjt och möblerat om massor i sitt nya leksskåp..

  

Tänka va lite färg och förändring på olika vis kan förgylla vardagen för oss människor så mycket som det gör.. =) <3 

Av Suzana - 5 november 2010 12:07

Han är så himla go och duktig min älskling..igår när man var som mest sugen på något smarrigt så ställde han sig och bakade sitt helt suvuränt goda filbröd..så sen vart det föräldra mys framför tv:n med tända ljus..nybakat bröd med en kopp gott te..kan det bli såå mycket bättre? =) <3

 

      

Mmm mumsigt!

Min nya favvomugg köpt på ica.. <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards