Alla inlägg den 13 november 2010

Av Suzana - 13 november 2010 20:23

Clas Ohlson måste vara en utav mina absoluta favorit affärer, där finns massor utav läckra saker till tokbra priser!!

Har just spanat på deras hemsida och lagt upp en önskelista tills vi kommer dit nästa gång.. =)

Denna läckra förvaringslåda finns i många storlekar och är ju bara sååå jag..

  ..likaså är denna underbara ugnsform i turkost eller varför inte i rött som längre ner i inlägget..

    ..och denna vispbunke är ju bara sååå läcker.. <3

 

  Ett presentpapper som både stora och små tjejer gillar..



   

..dessa träaskar vill min minsting ha och mamma älskar dom minst lika mycket! =) hihi..


 

Och bokstavs stansar har jag sucktat efter länge och dessa finns till det tokbra priset 159kr!

 

Hör du det nu älskling..neh jag menar tomten..jag vill ha mina julklappar köpt på Clas Ohlson.. ;)  hihi..

Av Suzana - 13 november 2010 18:16

Idag har vi då haft lite kalas med vuxenfika för att fira att min näst yngsta son blir hela 11-år imorgon! =) <3

 

Var inte beredd på att så många skulle komma som det gjorde men det var bara kul..hann inte med att fota såå himla mycket men några foton skall ni få se här i alla fall..

 

Istället för tårta bjöd jag på..

..på en rätt "maffig" chokladkaka och sen en hel del hembakt och några köpekakor då min "bakork" helt enkelt tog slut igår kväll..  

 

 

Min söta syster och goa mormor vilar på fikat med katten Lisa.. <3

  ..och systersonen W lekte snällt med med min snälla bonuspappa R..

 

    

..födelsedagsbarnet själv fastnade inte på en enda bild under dagen så han hoppas jag kunna fota imorgon istället..

 

Nu har jag massor att förbereda inför morgondagens spökfest.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards