Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

En sån där dag..

Av Suzana - 24 oktober 2010 16:29

Idag har jag haft en sån där dag då jag egentligen skulle ha stannat i sängen..vaknade med bultande huvudvärk, ilsken örvärk, snorig..ena knät strejkade totalt idag och har låst sig flera ggr..jag haltar och blir arg över smärtan..mår illa..kroppen värker som alltid..jag fryser..känner mig depp och vill bara gråta..

Men vem får göra det..bara att bita ihop..släpa sig ur säng..fixa det som skall fixas i en familjevardag..försöka vara "glad" och trevlig och INTE bryta ihop..går sådär..

Hade jag inte haft den underbara make som jag nu har så vet jag inte vad jag skulle göra..

 

Tack älskling för att du finns och står ut med mig!

Älskar dig så grymt mycket!! <3

 

  

 

Lovade ju att berätta om gårdagen..visningen gick bra och alla fikade och verkade trivas..

Sålde väl inte för så himla mycket men det spelar ju mindre roll, huvudsaken är väl ändå att man har det trevligt.. <3

 

Jag beställde några saker då jag hade presentkort och fick ju som brukligt lite rabatt..

Det blev ett hurrikanljus (för alla er som inte är bekant med partylite så är det ett större ljus i en glas"behållare" med grymt lång brinntid..), ett spray som man kan fräscha upp sängkläderna på morgonen när man bäddar (..om man nu bäddar, annars går det nog spraya ändå ;).. ) med doft utav lavendel och vanilj..tänkte främst på min näst yngsta son som har sömnproblem och har svårt att somna..lavendel skall ju vara lugnande, sist men inte minst beställde jag votivljus med en ny doft jag inte testat tidigare..hoppas den luktar lika gott när man tänt dom sen nu bara..

 

Fick ett votivljus med glasljushållare som tack för att jag var värdinna..tusen tack goa P för en som vanligt trevlig och mysig visning.. =)

 

  

 

 

 
 
Lycke

Lycke

26 oktober 2010 15:42

Ja, oj för sådana dagar - och visst är det fantastiskt att vara lottad med en förstående man! Går själv ständigt med lite dåligt samvete för hur lite man orkar, men det är ju inte heller bra! Tusen stjärnor åt våra fina män *+*+***

Kramhögar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.comt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards