Alla inlägg den 12 december 2009

Av Suzana - 12 december 2009 21:10

Ikväll har jag och mina goa systrar S och L varit julbords- och spel änkor..2 utav våra älsklingar har varit på julbord och den tredje har en spelning på annan ort(minns inte vilken..hmm..bra minne men hemskt kort tyvärr..) så jag och mina kära systrar med söner bestämde oss för en "glöggafton" som visseligen började med att vi åt familjepizza och avslutades med glögg och kakor och en massa bus därimellan..men nu kallar vi den för glöggafton i alla fall.. hihi..

Mysigt var det i alla fall och alla småkillar fick busa utav sig rejält.. =)

 

Nu ligger lillgossen och sussar sött och älsklingen kom hem tidigare än jag förväntat mig..så nu får det bli mys i tv-soffan med älsklingen.. =)

 

  

Syster L med kusse W

  

Och kusin vitamin T..

 

Ha en fortsatt trevlig helg alla goa bloggisar!

Av Suzana - 12 december 2009 21:03

Började dagen med en sväng till erikshjälpen idag och naturligtvis kunde jag inte låta bli att fynda lite i alla fall.. Nähä ovanligt va..? =) hihi..

Blev en fin ylletröja som riskerar att tvättas i 60grader och användas som tyg i fler handledsvärmare och dylikt om inte minstingen vill ha den på sig..ylle sticks ju en del och sånt accepteras inte alltid.. =/

Hittade även ett påse med små plåtformar som jag tänker skapa julgranshängen med..kan bli sött tror jag..formarna är inte mer än 4-5cm höga.. =)

Och sist men inte minst så blev det några små julgrans kulor som nu pryder sin plats på vår JÄTTE gran..hehe.. =)

 

    

  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards