Alla inlägg den 13 december 2009

Av Suzana - 13 december 2009 20:18

Nu är det så att en reporter ifrån tidningen Sigtuna Bygden har velat interjuva mig ang Sigtuna julmarknad och bad då i samma veva efter att jag svarat på en del frågor mig om ett porträtt..hugaligen!!

Jag hatar för det första att vara med på kort och för det andra så är inte min älskling någon mästerfotograf..men här är resultatet..

Känsliga tittare varnas.. =) hihi..

 

  

Hmm älsklingen upptäcker att man kan inte hålla handen där blixten är..hehe.. =)

        

Vet inte om jag skall skratta eller gråta..men reporten får välja vilken bild hon vill..gulp..pinsamt..

Av Suzana - 13 december 2009 19:24

Idag har jag suttit en hel del vid symaskinen, har haft riktig skaparlust och då kunde jag ju lika gott skapa några nya saker till julmarknaden 20:e.. =)

Blev två stycken julstrumpor sydd utav retro gardintyger och dekorerad med den gröna bollfransen från goa Gitte..blev hyfsat nöjd men nog syns det att det är hemgjort..

Sen blev det två stycken hjärtan sytt utav förklädet jag fyndade på erikshjälpen för en tid sedan..dekorerad med god jul band..hmm funderar på att sy fast en knapp eller dylikt längts upp (var svårt att få det snyggt när jag sydde igen stopphålet och fäste hänget samtidigt, får testa en ny teknik nästa gång..)..vad tycker ni? =)

   

Framsidan på strumpa..

   

Baksida på samma strumpa.. 

    

Ett lite kitschigt juliga hjärta.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards