Alla inlägg den 2 december 2009

Av Suzana - 2 december 2009 21:53

Idag har jag och min kära syster yster varit på djurskyddet och lekt "tittut"..hehe..nejdå men hon kände visst inte för att vara med på bild idag så hon gjorde sitt bästa att försöka gömma sig bakom en cola flaska..men se den gubben gick inte.. Hehe.. Hon är ju bara för söt! =)

Blev som vanligt en kanonmysig kväll med många glada katter och världens bästa syster! =)

   

Sammy myser..

  

Pricken den enda gokisse jag sett som faktiskt har tummar.. =)




Av Suzana - 2 december 2009 15:30

Kanske låter löjligt att man blir så glad för ett inköp utav ett par vinterskor..men när man köper skor så sällan som jag (minns inte riktigt när det var sist, har haft samma vinterskor tills dom trillade i bitar och dom trasiga springskorna jag använder är faktiskt älsklingens egentligen..hihi..) och faktiskt råkar hitta ett par snygga skor som mina paddlar till fötter faktiskt passar i (jag har storlek 42..) och som dessutom är på 50% rea så blir jag själaglad! =)

 

Jag tycker dom är snygg och är supernöjd!

    

Av Suzana - 2 december 2009 13:24

Idag har jag mest mått dåligt och varit nere..blir ofta så när jag kört slut på mig..men det går väl över med tiden..

Har i alla fall fixat och donat med ny prismärkning inför nästa julmarknad den 20:e..det var fuktigt som bara den i söndags så alla tags och bakgrunder jag gjort såg allt annat än fräsch ut efteråt..har även sänkt lite priser och hoppas nu att jag får sälja lite nästa gång..inget roligt om man går med brakförlust.. =/

 

Lillgossen har just somnat "middag" så jag skall passa på att fräscha upp mig med lite ny hårfärg..allt för att känna mig lite finare inför helgens båtresa.. Hoppas mitt mående är bättre då..

Skall även iväg och köpa skor, typ vanliga svarta kängor..har bara ett par trasiga springskor som det är nu och det känns ju lagom kul att försöka klä upp sig när man har fötterna i såna.. =) skratt..

 

Ville visa hur mina ljusänglar blev också..


  

Före:

  

Efter utan blixt =)

  

Efter med blixt..

 

Tycker att dom blev riktigt söta om jag får säga det själv! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards