Direktlänk till inlägg 12 december 2009

Erikshjälpen..

Av Suzana - 12 december 2009 21:03

Började dagen med en sväng till erikshjälpen idag och naturligtvis kunde jag inte låta bli att fynda lite i alla fall.. Nähä ovanligt va..? =) hihi..

Blev en fin ylletröja som riskerar att tvättas i 60grader och användas som tyg i fler handledsvärmare och dylikt om inte minstingen vill ha den på sig..ylle sticks ju en del och sånt accepteras inte alltid.. =/

Hittade även ett påse med små plåtformar som jag tänker skapa julgranshängen med..kan bli sött tror jag..formarna är inte mer än 4-5cm höga.. =)

Och sist men inte minst så blev det några små julgrans kulor som nu pryder sin plats på vår JÄTTE gran..hehe.. =)

 

    

  

 
 
Helena

Helena

13 december 2009 08:47

Jättefina hängen! Kul med något som inte finns "i var mans hem".....
Kram Helena

http://www.retro-tokig.blogspot.com

 
Ingen bild

Lotten

13 december 2009 09:36

Nu blir jag nyfiken på hur det funkar..... är det rena ulltröjor som man kan tova i maskinen? Funkar det med ullblandning... typ 80%ull och 20 annat..?
Jättefina kakformar!Dom kommer att bli kanonfina julhängen!

Ha en bra lucia!
Kraam Lotten

 
Sanna

Sanna

13 december 2009 20:36

Lotten: Det måste vara ren ull för att det skall funka att tova.. =)
Mmm tror att det kan bli rätt söta små hängen utav dessa formar, skall testa i veckan.. =)
Hoppas din lucia var bra också!
Kraaaaam
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards