Alla inlägg den 27 december 2017

Av Suzana - 27 december 2017 20:07

Vem har sagt att allt behöver göras innan julen? Innan jul finns det ändå allt för många stressmoment så i år bestämde jag att bara ta det lugnt och ta en dag i sänder...som näst yngsta sonen sa... -"Mamma det är mysigt och roligt att du vill göra allt du gör, men för mig är det viktigare att jag har DIG kvar mamma...ta det lugnt och var rädd om DIG...inget annat är viktigare... <3 <3 <3

 

Så Barbiehuset är inte klart ännu, det får lilltösen i efterskott (då hon antagligen lekt sig mätt på allt annat nytt hon fick utav tomten...)...istället har jag vilat, vilat och vilat de sista dagarna... 

 

På juldagen var jag över till näst äldsta sonen och ställde i ordning svärdotterns pysselhörna som jag ger henne i julklapp i år...överlåter till henne att måla, dekorera, mm efter sin egen smak istället för att ge henne något "färdigt"...

 

 

...ovant för ett "kontrollfreak" som mig...

 

Och ikväll har jag och lilltrollet bakat pepparkakor och dekorerat...

 

 

     

 

...bättre sent än aldrig heter det ju och vet ni vad...?!?

 

<3 Det blev jul ändå och jag känner mig nöjd <3 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards