Direktlänk till inlägg 23 mars 2017

Trött ont och nere...

Av Suzana - 23 mars 2017 08:40

Är så vansinnigt trött och värken sliter i kroppen...inte konstigt att man blir nere och tappar suget...

Men kämpar på, försöker ta vara på livets små ljusglimtar...

 

Lever efter mottot:

Med positivt tänkande kommer man långt...så där är jag just nu, inte pigg och kry på något som helst vis...men försöker tänka positivt...

 

Igår satt jag mest i min soffhörna, slötittade på tv samtidigt som jag började klottra på några kakelplattor...kanske kommer dom till nytta i något framtida projekt eller så blir dom liggandes som inspiration i min blivande ateélje...

 

   

...rogivande pyssel hur som helst och det är ju vad jag orkar med just nu...

 

Tycker att det är riktigt skoj att rita på porslin så tidigare har det även blivit ett par skålar till barnbarnen och ett par muggar till yngsta sönerna som skall få agera påskägg är tanken...

 

 

 

...bra nog mycket bättre än dessa trista pappersägg som bara ligger och skräpar efter att godiset är uppätet eller vad tycker ni? 

 

Måste även få visa vad min rara svärdotter Jossan pysslat med på de senaste Återbruks och pysselcafe träffarna...hon fick en utav de korgar jag fått ärva efter min älskade mormor, då jag tyckte att hon skulle ha en pysselkorg utav något slag...

 

     

...och så här läcker blev den efter lite fantasi och akrylfärg!

 

Är så himla roligt att uppmuntra de ungas kreativitet! =)

 

Har även gett henne en gammal loppislampa som skall få sig en makeover i framtiden!

 

 

 

Skall bli spännande att se vad hon hittar på! ;)

 

<3 Önskar er alla en fortsatt fin torsdag <3

 
 
Annie

Annie

23 mars 2017 09:23

Så jobbigt gumman ..<3
Var rädd om dig och tillåt dig att ta det lugnt<3

Hoppas det känns lite bättre snart :)
Även om jag inte vet hur just Du mår-så har jag varit där jag med, så förstår ändå ..<3

Tänker på dig, kramar*

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

23 mars 2017 12:16

Förstår .. :)
Var rädd om dig gumman<3

Styrkekramar!

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards