Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Suzana - 23 oktober 2016 19:06

Som en del vet så har jag pysslat ett tag på en bebissäng till blivande barnbarnet och i helgen har jag då levererat den (och MYCKET annat från både mig och mina föräldrar) till Örebro...

 

 

Hoppas att de blivande föräldrarna blev nöjd och att blivande barnbarnet kommer att sussa sött i den <3

<3 Ser verkligen fram emot att träffa lillkillen <3

 

         

Byggde sängen utav en korg jag fått utav min rara väninna A-S och ett bord som jag loppat på röda korset för 40kr.

Färg, pensel och sandpapper hade jag redan i mina gömmor, behövde enbart köpa spackel.

Skärde sen till madrassen utav en madrass jag redan hade här hemma och sydde ett överdrag, sängkläderna och spjälsängsskyddet är allt loppisfyndat.

 

Blev inte så tokigt om jag får säga det själv... =)

 

När jag kom ner på fredagen så fyllde min svärdotter 25år så jag hade svängt in och köpte present på vägen ner...skissblock, skisspennor och lakrits som jag vet att hon älskar... =)

Tror hon blev nöjd <3

 

Hon och min söta bonus barnbarn höll som bäst på med tårtbak när jag kom...

 

 

Blev mumsig kladdkaketårta med grädde <3

(Blev faktiskt tvungen att testa en liten liten bit trots att jag inte tål gluten och laktos, aj i magen men det fick det vara värt...) 

 

Riktigt skoj att få rå om bonusbarnbarnet lite extra också...hade med mig denna loppisfyndade lampa till hans rum och en liten present så att han inte skulle känna sig bortglömd när mamma och blivande lillebror fick en massa saker...

 

Blev en hel del bus och skratt...

 

...kalasfika, bussturer, promenader, loppisbesök (köpte julklapp så blir inga fotobevis denna gång), mm... <3

 

<3 Alltid lika trevligt att hälsa på, längtar tills vi kan ses igen! <3

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards