Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av Suzana - 11 oktober 2016 20:28

Just nu är jag verkligen i en djup svacka...mår helt enkelt skit både fysiskt och psykiskt...orkar inte så mycket mer än att försöka ta det lugnt...och det är allt annat än vanligt i min värld...

 

Och då jag inte är van att ta det lugnt så mår jag uselt psykiskt då jag blir så stressad utav allt jag inte får gjort...det hela blir en ond cirkel...kroppen värker som ett enda stort blåmärke, kan inte slappna utav och sova, orken är nere på noll och då blir jag deppig och mår ännu mer skit...

 

I helgen skall vi då ha garageloppis här hemma så jag hoppas verkligen på ett underverk nu...har massor att plocka med, en del mer måste bakas, ingredienser till bla kolbullar och go´fika måste inhandlas med pengar vi egetligen inte har...suck...

 

Skulle behöva klona mig...

 

Loppislappar skrivna och uppsatt på byn...

 

 

...plus att jag har "annonserat" inne på fb i olika grupper, mm...

 

Följde med minstingen till skolslöjden idag då han så länge tjatat att jag skulle följa med...

 

 

...riktigt skoj att få se så mycket kreativitet och skaparlust...

Hc ringde mitt i lektionen så jag har ny läkartid på torsdag och skall diskutera annan medinicering så jag kanske får sova igen...

 

Sitter mest vid datan och glor på you tube klipp och virkar på trasmattkorgar...

 

     

 

...säkert bra till någonting...passar på att plocka lite mer kamomill på promenaderna till och från lilltrollets skola och torkar till te, frosten har inte tagit alla ännu...

 

<3 Hoppas ni andra mår bättre än mig <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards