Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Suzana - 28 oktober 2012 23:57

Vad gör man när man inte kan sova..jo man knallar upp och ställer sig och kokar lingonsylt..eller?..

 

 

 

..nehepp det hörde visst inte till vanligheten så det var jag alltså rätt ensam om..haha.. ;)

Men nu är det gjort i alla fall..blir gott med nygjord lingonsylt till potatisplättarna jag planerar att slänga ihop imorgon..mums!

 

Tänkte även passa på att fota den fågelflock jag pysslat ihop på sistone också.. Och då goa A-S har beställt en bunt fåglar av mig så hoppas jag hon skall se åtminstone någon som passar att få flytta hem till henne.. <3

 

   

 

Nej nu skall jag strax göra ett nytt försök att knyta mig..

Så Natti natt <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards