Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Suzana - 27 oktober 2012 20:12

Blev en del pyssel klart idag och en hel del påbörjat..blir en hel del nu inför julmarknad, julklappar, beställningsjobb, mm.. Men skoj också när det är något jag älskar..pyssla och skapa alltså..


Idag blev jag bla. klar med ett knapparmband..inspirerad utav duktiga idesprutan Anita..


 


..skoj att göra något nytt.. <3

 

 

 

Sen testade jag att sy ett par halsdukar i "bäbisstorlek"..skall prova på min goa systerdotter och se hur storleken är innan jag syr några fler..

 

 

 

..vändsydd med fleece på ena sidan och tygstuvar fyndad billigt på erikshjälpen på den andra sidan..

Blev riktigt söta om jag får säga det själv.. =)

 

Nu mysa i soffan med älsklingen och bara ta det lugnt..

 

Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards