Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Igår..

Av Suzana - 5 januari 2012 12:21

Igår passade jag och näst yngsta sonen att ha lite sk kvalitets tid på tu man hand..vi tog en sväng på centrumcafe..fikade och pratade lite..mysigt.. <3

 

Tog en snabbtitt igenom loppisdelen där också och fastnade direkt för denna gör mig glad tröja..underbar!! =)

 

  

 

Storlek 42 och den gled på utan problem..ursäkta mig..har lovat mig själv att detta inte skall bli någon viktblogg..men jag blir lika överraskad varje gång jag provar kläder numera..skrattar..

 

Fått lite dille på att virka skallror igen också så det har blivit en del virkat på sistone..här är två skallror som jag känner mig helt klar mig..fler är på gång.. =)

 

Min goa syster L skall ju bli mamma igen i mars så det är nog det som triggat igång mitt nyvunna intresse för bebisprylar igen.. ;) hihi..

 

 

 
 
Stephanie

Stephanie

5 januari 2012 16:39

Åh, vilka fina skallror! Hon kommer bli överlycklig!

Hur gör du dem?
/Stephanie

http://vargdrommar.blogspot.com

 
Ingen bild

marina

5 januari 2012 16:55

kanondag alltså!!!jag och min yngsta grabb bruar ta en dag i månaden och träffas och prata och äta nåt.En mor och son dag brukar vi säga :)men JISSES vilken kanonhäftig tröja du hittade!!!!!nu måste ju jag också åka till det där fiket och kolla deras loppis!!!jag som inte ens visste att de hade loppis!!jag brukar bara åka till erikshjälpen eller köka pizza på atlantic,där de har världens goaste pizzor!!!vad duktig du är på att virka!!!jag önskar jag skulle kunna det men kan inte ett dugg om såna saker :)köpte en virknål för länge sen men den ligger fint i lådan hahahaha!!ha det gott!!

Suzana

5 januari 2012 18:12

Mmm brukar få till lite kvalitets tid med varje son lite då och då..gå på bio, ta en fika eller bara vara tillsammans.. =)

Javisst är den skoj, har den på mig just nu och man blir faktisk lite gladare utav att bära glada kläder.. Brukar hitta en hel del inne på deras loppisdel så det är väl värt ett besök! =)

Skoj att virka tycker jag..kör alltid fritt och går inte efter mönster..

Ha det gott du med! =)

 
Lycke

Lycke

5 januari 2012 19:10

Dina virkade skallror är helt underbara vännen! och den där tröjan gjorde en helt verkligt glad! du är bra! och du förtjänar allt det bästa. minns det vännen ***


kramar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

 
Matilda

Matilda

5 januari 2012 23:36

Guuud så söta skallror! Älskar ugglan!! :)

http://www.poptilda.blogg.se

Suzana

6 januari 2012 20:59

Tack gumman!

 
Ingen bild

metronyx

6 januari 2012 01:32

Underbar tröja och skallrorna rockar!

Suzana

6 januari 2012 20:58

Tack gumman!

 
Stephanie

Stephanie

6 januari 2012 16:27

Men vad har du i som gör att det skallrar? Säljer du skallror? Kanske man kan få köpa en?
/Stephanie

http://vargdrommar.blogspot.com

 
Sockerlollo

Sockerlollo

6 januari 2012 22:40

Shaaa :)

Jag nu startat en facebook sida FÖR ALLA. Gå in och gilla den, alla bloggare samlas här, tips och skvaller... ( bara snälla saker haha)
här kan vi snacka om blogg och bloggare, och allt annat som faller er in!
Ingen spamning,tack! Detta är för alla som är engagerade bloggare och vill ha mer trafik, samt tips och ideer.

Här är länken:
http://www.facebook.com/pages/Blogyou/123661901086730?sk=page_getting_started

skriv gärna något om dig och din blogg, på sidan eller hos mig på min blogg.
Jag kommer jobba hårt med denna sida så, och har precis börjat!
Vill du va med redan nu?

Kram Louise



sockerlollo.blogg.se

http://sockerlollo.blogg.se

 
lena

lena

6 januari 2012 23:50

vilken kul tröja och vilka fina skallror.. :)
Lycka till med traderandet. :)

http://lenahaga.blogg.se

 
Sockerlollo

Sockerlollo

7 januari 2012 10:33


Sha bloglovinbyte? :D

http://sockerlollo.blogg.se

 
Angeliqa

Angeliqa

7 januari 2012 13:41

Himla fina skallror!

http://sopnedkast.blogspot.com

 
Lycke

Lycke

8 januari 2012 19:16

skickar lite extra energi och hoppas allt är gott. lät så fint det där du skapar. önskar mer tid att skapa..att ta mig tid, men det kommer :)

kramar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards