Alla inlägg den 14 september 2011

Av Suzana - 14 september 2011 20:46

Som jag nämnt tidigare så kan vi inte behålla vårt gamla skrutthus längre..vår ekonomi räcker helt enkelt inte till..

Vi har därför bestämt oss för att sätta oss i lägenhet tills vidare och sätta huset i "driftläge" tills vi kan sälja det vidare..

 

Tyvärr verkar det kört att hitta en ledig lite större lägenhet som det är nu i alla fall..vi har tittat på en 3:a idag på 88 kvm som vi funderar på att ta..blir lite tajt med 5 pers där men det får funka tills vidare i alla fall..

 

Nöden har ju ingen lag sägs det juh och med ett positivt tänk kommer man långt.. =)

 

Apropå positivt..kolla in här..

 

 

Vågen visar nu 35kg minus sen min viktop den 4 mars..

Jippi!

Jag bara älskar min "nya" kropp som orkar så mycket mer.. =)

Av Suzana - 14 september 2011 20:11

Idag har jag blivit riktigt bortskämd med uppmärksamhet och fina presenter..jag vet att jag fyller 40år idag men ändå liksom.. =D hihi..

 

Dagen började med lite uppvaktning på sängkanten..känsliga läsare varnars..morgontrött så det förslår..hehe..

 

  

 

Efter det så hittade jag denna gobit i postlådan..

 

 

 

..det var goa Erry som hade sänt mig en "liten" födelsedags överraskning..

    

 

Tusen tusen tack gumman! Jag bara ÄLSKAR väskan du sytt mig och ja tyget är verkligen Sanna!

 

Efter det skämde älsklingen bort mig massor massor..

 

Först ny tidning och garn ifrån ica..

 

 

 

..sen en fika på ett utav våra cafeer här i byn och en sväng till erikshjälpen med lite "fri shopping".. 

            

 

 ..och sist men inte minst en underbar bukett i härliga höstfärger!

 

Älskar dig så mycket hjärtat mitt!! <3

 

  


Och hela dagen har det droppat in goa grattis sms och på facebook har det bara vält in grattishälsningar..oj vad jag känner mig uppskattad skall ni veta..

Tack tack och än en gång tusen tack! =) <3

 

Sen dök min goa moster H in här på eftermiddagen med en liten överraskning också, en supersöt blomma..

 

Tack än en gång gumman! <3

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards