Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Det går bara inte..

Av Suzana - 4 september 2011 18:57

..nej så är det bara..jag kan bara INTE låta bli att blogga lite då och då..jag mår ju bra utav all respons jag får ifrån er alla goa bloggvänner..tack för att ni finns!! <3

 

Jag mår fortfarande dåligt..men försöker bekämpa "mörkret" i min själ med bla. färg "chockterapi"..pyssel utan tvång..skogens lugn och MYCKET positivt tänkande..

Det skall gå..jag och min underbara familj skall klara det här..så länge vi har varandra så löser sig säkert allt annat också.. <3

 

Vill också sända ett särskilt tack till alla er som lämnat fina uppmuntrande kommentarer..sånt värmer långt in i själen..

Dubbelt tack för att ni finns!! <3

 

  

 

 Trattisar finns i överflöd..likaså lingon..

 

  

 

Har virkat klart min första "tok" halsduk..svårt att låta bli att dra på smilbanden när man ser denna "färgexplosion"..

 

  

 

..även om min modell Ulla ser lagom road ut..hihi..

 

 

Armband och lite annat har jag också pysslat ihop en del..bilder kommer dock senare då jag inte har haft tid att fota än..

 

Nu hoppas jag att alla ni goa bloggvänner håller tummarna att det dyker upp en lagom stor ledig lägenhet här i byn inom en snar framtid (vi har tyvärr inte råd att behålla huset..en stor orsak till min nedstämdhet..) och att vi sen får huset sålt så fort det bara går.. 

 

 
 
Milla

Milla

4 september 2011 20:26

Vet du, idag var vi i skogen när vi var hundvakt, en rejäl tur. Och oj vad svampar det fanns i skogen överallt. En massa sorter. Och en kantarell. EN endaste hittade jag! Haha visst är det knäppt! Njut av din fina skatt! Hoppas det ordnar upp sig för er, förändringar är oftast lite läskiga men kan sluta väldans bra. Kram Milla

http://millaflower.blogspot.com

 
Lilladockan

Lilladockan

5 september 2011 00:04

jag håller både tummar och tår för allt allting ska lösa sig för dig! (det löser sig alltid, det är oftast bara en tidsfråga)

jättefint armband, som vanligt! :)

kramar till dig

http://denlilladockan.blogg.se

 
Ingen bild

metronyx

5 september 2011 15:41

Åh vad ledsen jag blir när jag läser om hur ni måste lämna huset : ( Finns det något jag kan göra ? Jag är febrig nu men hoppas bli frisk till lördag. Mamma har hjälpt mig välja present till dig : )

Suzana

5 september 2011 18:26

Tack gumman!

 
Ingen bild

marit

5 september 2011 16:18

åh vilken tur att du är tillbaks! älskar din halsduk,riktigt "pippilångstrumpskt"....

Suzana

5 september 2011 18:18

Tackar! Älskar den jag med.. =) hihi..

 
Lotten

Lotten

5 september 2011 19:19

Åhh vad tråkigt att höra att ni måste lämna huset!
Halsduken är riktigt fin... ja, helt underbar i mitt tycke!

Sänder styrkekramar! / Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Ingen bild

Kina

5 september 2011 22:54

Kul att se dig här igen! :)Som du sa, det är lättare att vara stark tillsammans. Så skönt att ha en familj man älskar och goa vänner!Kram.

 
Linda

Linda

6 september 2011 10:05

Styrkekramar i massor till er!!!

http://underytanmydestiny.blogspot.com

Suzana

6 september 2011 20:16

Tack gumman!

 
Viktoria

Viktoria

7 september 2011 23:24

Men så tråkigt med huset :( Men jag tror att så länge man har sina kära omkring sig så kommer över det mesta. Hoppas ni hittar en finfin lägenhet och det är faktiskt inte så hemskt med lägenhet, även det har sin charm. Massa styrkekramar till dig!

http://stjernfalls.blogg.se

Suzana

10 september 2011 20:28

Åhh blir bara strul när jag försöker komma in på din blogg..suck..
Jodå har vant mig vid tanken på lägenhet..nu gäller det bara att hitta en där vi alla ryms också.. =P
Kraaaaam

 
Jessica a

Jessica a

8 september 2011 20:52

Underbar halsduk och färg är ju alltid RÄTT!! Det piggar upp det håller jag med dig om.

kram på dig,
j.

http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards