Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

Lite pyssel..

Av Suzana - 9 juni 2011 17:50

Idag har jag haft en släng utav pysselfeber igen..resultatet blev ett par återbruks "tavlor"..ideen har legat och grott ett tag och nu gjorde jag slag i saken..

Jag blev riktigt nöjd..exakt som jag tänkt mig.. =)

 

  

 

Ett par grundmålade loppisramar, retro tapet, spets, bibelpapper, vintagebilder, ett par "klistermärken" och min kära dynamo..allt som behövdes.. =)

 

  

 

 Levereras till södran så snart jag får tillfälle.. =)

 

Sen har jag jobbat på ännu ett kakfat som min kära svärmor skall få i en lite förseenad födelsedagspresent (hon fyllde igår..) bara vi kommer ner till Enköping ikväll.. =)

 

  

 

 Vi skall ner och gå på älsklingens näst äldsta sons examen imorgon och sen raka vägen hem igen..pust..vi har ju alla barn hemma i helgen annars hade vi kunnat göra en helhelg där.. =)

 
 
Matilda

Matilda

9 juni 2011 19:09

Riktigt fina tavlor!! :) Ska nog "scrappa" en liten canvastavla snart jag! Lärt mig hur man kan göra en egen sån tavla ^^ och fina vintagebilder med! Har börjat skapat med såna nu jag också, tycker de är riktigt fina. Gjorde mitt första alster med en vintagebild idag faktiskt! Lägger nog upp på bloggen senare så ska du få se :)

http://poptilda.blogg.se

 
Ingen bild

metronyx

10 juni 2011 07:09

Pysselfeber är bra feber : ) Kan du inte smitta mig åxå?

 
Ingen bild

marit

10 juni 2011 09:26

åh vad fina, vill ha.....

Suzana

10 juni 2011 21:01

Skoj att du gillade dom.. =)

 
Ingen bild

Nettan

10 juni 2011 18:32

Supermysiga tavlor! Vad duktig du är!

Suzana

10 juni 2011 21:01

Skoj att du gillade dom.. =)

 
Petra

Petra

10 juni 2011 18:48

Men åh... så himla, himla, himla fina!! Vad himla, himla, himla duktig du är! :-)

http://www.popetotrora.blogspot.com

 
vintageretroprinsessa

vintageretroprinsessa

10 juni 2011 19:08

Vilka underbart fina tavlor :) du är en pärla

Vad har di för pris på dom ===?
Ha det finast

http://www.bambii.blogg.se

 
Made by Ina

Made by Ina

10 juni 2011 21:52

Tavlorna var verkligen superfina!
Jag har i veckan fått dina fina tapter, och jag är såååå nöjd! Som det ser ut ska det pysslas med dem i helgen ;) Kolla gärna in i min blogg och se hur det blir med dina tapter.
Nu vill jag gärna skicka dig ett tack brev med små överraskningar i.
Men jag har inte fått din adress ;)
Maila den till mig är du gullig
glorfindelsnfo@hotmail.com
Kram kram

http://www.lucats.se/pyssel

 
Madeleine

Madeleine

10 juni 2011 22:26

så fint kakfat!

http://bonjourvintage.wordpress.com

 
vintageretroprinsessa

vintageretroprinsessa

10 juni 2011 23:53


Men du vad kostar dom att skicka ??? vill ha :))) så fina :)

kram

http://www.bambii.blogg.se

 
Lisa

Lisa

15 juni 2011 21:14

tack för den fina presenten! Så himmla gulligt! Blev jätte glad, vilka fina tavlor du gör! Jag snor några bilder och bloggar om och länkar till dig ;) Så himmla fina! Va söt din sån va på examens, du måste varit så stolt! ser att du har fynat loss som vanligt med ;) i like!

http://www.pinkfriday.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards