Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Dagens pyssel

Av Suzana - 24 februari 2011 20:14

Idag har det äntligen blivit en hel del pysslande.. <3

Har bla. med älsklingens hjälp gjort grunden till ännu ett kakfat..vi skall fortsätta hjälpas åt att borra några fler fat imorgon..önskar mig ett "stativ" till borren så det går lättare att borra på egen hand sen..men som det är nu så är älsklingen snäll och ger en hjälpande hand.. =) <3

 

  

Hmm tror jag kommer måla gängstaven rosa på detta..vad tror ni om det?

 

Sen har jag hunnit virka en del..är igång med två vimpelrader just nu..den med ljusblått blir jag nog klar med redan ikväll skulle jag tro..

 

 

..kanske tar med någon utav dessa till försäljning också..vi får se om intresse finns och först skall goa fina Lycke få välja en utav dom till sin goa bebbe.. =) <3

 
 
Ingen bild

Metronyx

24 februari 2011 21:01

Rosa är aldrig fel. Fast guld eller brons hade varit läckert, men jag anar att såna färger är en smula dyra.

 
mia

mia

25 februari 2011 09:03

Å det blev jättefint.

/Mia :)

http://www.kiiromi.se

 
Lycke

Lycke

25 februari 2011 10:01

Ååååå gudars skymning vad fina! Om jag verkligen får välja så tar jag nog den till höger. den med lite mörkare blått och rött i till Lillen. Underbart fina helt enkelt - lyckliga mej. Somnade tidigt igår och strulade sen med amning och vaken Lille hela natten, så jag hann inte kolla då! Faten är också sååå ljuvliga. Kanske jag köper av dig ett sedan, för här blir inga bullar gjorda minsann, det är knappt jag orkar fixa mat och så har mannen varit tvungen jobba över flera dar i sträck, Fattar inte hur ensamstående fixar det. Våra ljuvliga män...
många kramar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

 
Lycke

Lycke

25 februari 2011 10:02

Oj, visst fick du min förra kommentar! Måste förresten fråga. ramarna här nedan. är de gjorda av trä eller metall?!?
Massa kramar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

 
Matilda

Matilda

25 februari 2011 10:24

Håller med Metronyx! Brons hade varit häftigt på den :)

http://poptilda.blogg.se

 
Petra

Petra

25 februari 2011 13:39

Verkligen fint! Själv skulle jag nog måla pinnen vit, rätt och slätt. Men rosa kanske också blir bra. Rosa och brunt är ju en höjdare ihop. :-)

http://www.popetotrora.blogspot.com

 
Ingen bild

Anonym

25 februari 2011 16:48

Tycker fatet är bra som det är, men om det måste målas så gör det i vitt eller guld/silver/brons/koppar. Tror det lockar fler även om färgklickar tilltalar endel mer.

Suzana

25 februari 2011 17:10

Ja smaken är ju som baken..delad.. Jag gör ju saker som jag själv gillar dom i första hand, men har haft funderingar på att köpa hem nån "metallfärg" också.. Med vitt har jag redan ett fat på G.. =)

 
dagenskreativa

dagenskreativa

25 februari 2011 18:04

Tack för kommentaren:) Jättefint fat du gjort! Jag skulle behålla det i den färgen det är eller måla/spraya i någon metallfärg.

Hoppas att du får en fin helg:)

kram Anna

http://dagenskreativa.blogg.se

 
Rebecca

Rebecca

25 februari 2011 20:50

Vilket underbart kakfat! Du är så duktig Sanna. och tack för alla dina rara ord. Jag blir så glad för varenda ett! Stor kram till dig, hoppas du får en toppenhelg <3

http://hallonsemla.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards