Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Ett par bilder..

Av Suzana - 28 september 2009 17:56

Här kommer ett par bilder från huset vi skall kika på imorgon.. Kan också avslöja att huset är på 250kvm, 11rum och 4 kök..mycket renovering..i stort sett orört sen 50talet..massor utav gammal charm..

Kan knappt vänta tills imorgon.. =) spännande!

 

  

En utav husets 8 kakelugnar..

 

  

Underbara pardörrar..

 
 
Viktoria

Viktoria

28 september 2009 19:41

Åh så fint där är. Förstår varför ni är intresserad. Och massa rum, ni skulle ju nästan kunna öppna ett litet bed and breakfast där :)

Hoppas ni blir nöjda med vad ni ser imorgon!

http://stjernfalls.blogg.se

 
Viktoria

Viktoria

28 september 2009 19:59

Sommarloppis och café låter jättekul, synd jag inte bor närmare för då hade jag kommit på direkten (eller ja till sommaren dårå).

Jag kan inte låta bli att bli liite,lite avundsjuk på att du isf får en egen ateljé sån himla lyx. Det är nog en av mina största drömmar att kunna ha det. Och bara bre ut allt jag vill där jag vill utan att vara tvungen att plocka bort allt när det blir middagsdags eller så. Jaja, kanske får jag ett en dag... Den som lever får se.

Och sen glömde jag säga, vad mysigt med kakelugn. Åtta stycken dessutom :D

Lycka nu till imorgon!

Kraaam ^^

http://stjernfalls.blogg.se

 
Camilla

Camilla

28 september 2009 21:20

Hej!
VIlket underbart hus, min man och jag drömmer om att hitta ett hus med personlig charm som man kan göra om. Ett unikt hus. Det där ser ut att vara ett. =)
(Sen får man låtsas att man inte alls blir osams under renoveringstiden)

http://www.hattematte.blogspot.com

 
re-dizain

re-dizain

28 september 2009 21:23

Mysigt......i vårt hus har det funnits 3 st som "dom" tagit bort. så synd! Dessa är jättemysiga!

http://re-dizain.blogspot.com

 
Stina

Stina

28 september 2009 21:49

Spännande med huset! Håller tummarna för att ni kommer tycka lika mycket om det när ni kommer dit. :-)
Kram!

http://www.sagolikt.se

 
Maria

Maria

28 september 2009 21:51

Min dröm är ett äldre hus med mycket personlighet. Men inte för mycket renoveringsbehov. Lycka till på husvisningen, hoppas att det stämmer och säger klick!

http://jagblommar.blogspot.com

 
Tant Grön

Tant Grön

28 september 2009 22:52

Åh, härligt, härligt! Det huset vill jag också titta på :-) JAg skulle ju väldigt gärna bo i ett stort hus pålandet men det vill inte min man så där väldans gärna, men skam den som ger sig och kanska han plötsligt ändrar sig om jag börjar gå på husvisningar? Ha, ha, ha. Nej jag tror snarare att det skulle göra honom livrädd, men det är inget att vara rädd för, förändring är nyttigt! Har jag hört, hi, hi.

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Yvonne K

Yvonne K

29 september 2009 00:20

8 kakelugnar, det var inte dåligt ;D
Pardörrarna är jättevackra!

Vill önska Lycka till och att det blir som du har tänkt dig.

Kram

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Rita

Rita

29 september 2009 08:34

Åh vilket härligt hus och en så fin kakelugn. Det är ju nästan som taget ur en saga =)
Håller verkligen tummarna att allt ska stämma för er på visningen!
Kram R

http://ritazdesign.blogg.se

 
susanne

susanne

29 september 2009 14:06

hej min kära vän..ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
viken dröm...oiooooo vad underbart.. hoppas hoppas--
men gör en värme kalkyl och en renoverings kalkyl.. då menar jag om alla kakel ugnar kan användas? vad går åt i ved.. vad vad vad.. usch så trist jag är.. jag vet... men vet mycket väl vad det kan kosta tro mig våran lilla gård kostade nästan 400tusen att få HYFFSAD... avlopp vatten murstockar ja ja allt sådant trist... men det är ett dröööööömmmm hus... älskade var detalj du visade ...

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Lycke

Lycke

1 oktober 2009 08:47

WOOAAW!!!!! Oj, vad alldeles fantastiskt det ser ut, fick rena rysningar här och blir riktigt avis, hihi...wowowoowowwow!!!!!
Tapeterna går förresten till lotten, hoppas du inte blir ledsen! Känns skönt att ha det gjort när jag haft mycket att stå i senaste dagarna!!
Ojojojojo alla kakelugnar!!!!

Kramis Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards